Które urzędy przeszły na pracę zdalną?
2022-01-27 10:30:04(ost. akt: 2022-01-27 10:19:24)
Zgodnie z wydanym 21 stycznia 2022 r. Rozporządzeniem Rady Ministrów, urzędy miejskie w Orzyszu, Piszu i Rucianem-Nidzie również przeszły na system pracy zdalnej, niemniej wszystkie zadania będą realizowane i mieszkańcy mimo ograniczeń w bezpośredniej obsłudze klienta, będą mogli na bieżąco załatwiać swoje sprawy w urzędzie. Zmiany w organizacji pracy będą obowiązywały do 28 lutego.
Poniżej publikujemy treść komunikatu Burmistrza Pisza z dnia 24 stycznia 2022r.
W związku z trwającą epidemią SARS-COV-2 i na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21.01.2022 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii informujemy, że od dnia: 24.01.2022 r. do 28.02.2022 r. Urząd Miejski w Piszu wprowadza ograniczenia w zakresie obsługi interesantów. W tym okresie wykonywane będą wyłącznie zadania niezbędne, przy czym Urząd będzie świadczył usługi w stopniu ograniczonym, tzn. z zastosowaniem kontaktu telefonicznego i elektronicznego (wykaz telefonów w dalszej części publikacji - red.).
W celu załatwienia sprawy prosimy o kontakt telefoniczny, e-mailowy lub listowny. Korespondencję kierowaną do Urzędu można również wrzucać do skrzynki umieszczonej przy wejściu głównym do budynku Urzędu.
Obsługa Interesantów w Urzędzie Miejskim w Piszu przy ul. Gustawa Gizewiusza 5 zostaje ograniczona wyłącznie do Punktu Obsługi Interesanta.
URZĄD STANU CYWILNEGO - zgłoszenie urodzenia dziecka oraz odpis z aktu stanu cywilnego można wykonać przez profil zaufany - www.epuap.gov.pl
Interesanci będą przyjmowani tylko w nagłych sytuacjach – sporządzenie aktu zgonu.
W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny do USC w Piszu: 87 423 28 96.
Apelujemy by poniższe sprawy załatwiać za pośrednictwem strony internetowej www.obywatel.gov.pl. W razie pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego:
• sprawy meldunkowe - tel. 87 42 41 219
• sprawy z zakresu dowodów osobistych – tel. 87 42 41 220
• wniosek o wpisanie do rejestru wyborców i spisu wyborców- tel. 87 42 41 219
• wpis do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej ceidg.gov.pl - tel. 87 42 41 208
• w sprawach podatkowych – tel. 87 42 41 212, 87 42 41 213
• w innych sprawach – tel. 87 42-41-200
Ponadto odwołane zostają wszystkie spotkania, które miały odbyć się w Urzędzie Miejskim w Piszu. Zachęcamy do załatwiania spraw telefonicznie oraz on-line.
Wszystkich przebywających na terenie Urzędu Miejskiego w Piszu obowiązuje reżim sanitarny i obowiązek przestrzegania procedur bezpieczeństwa.
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zaloguj się lub wejdź przez